Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2008

ΟΛΑ ΟΣΑ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΓΙΑ "ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΟΤΙ ΝΑ 'ΝΑΙ" - Part 1


Η συζήτηση (γιατί συνέντευξη δεν είναι) που όλοι περιμέναμε ήρθε..
Η Ελένη από το 180moires.blogspot.com μιλάει για το blog, τις άλλες συνblogίτισσες, αλλά και για την ίδια χωρίς φραγμούς κι υπεκφυγές (λέμε τωρα..)


angelos:
κατ' αρχην
αυτο που κάνει ενυπωση οταν ανοιγεις το μπλογκ ειναι ο τιτλος
"το απόλυτο ότι να 'ναι"
Eleni:
ναι πραγματικα,ηταν προσωρινό μέχρι να σκεφτούμε κάτι άλλο το οποίο ποτέ δεν ήρθε οπότε και έμεινε..

angelos: ποιανού ήταν η ιδέα;
Eleni: εγω το είχα αφήσει έτσι, αλλά δε μας ήρθε κάτι καλύτερο.μετά μας έβαζαν έτσι στα προτεινόμενά τους οπότε δεν άλλαξε

angelos: είστε όντως και οι πέντε ότι να 'ναι; :)
Eleni: οχι.. :) κάθε άλλο

angelos: :)
και η διεύθυνση;
180 μοίρες..
Eleni: από το τραγούδι των MIΚΡΟ 180 μοίρες, αρέσει στις περισσότερες.βασικά εκείνη τη στιγμή αυτό άκουγα.καθόλου έμπνευση λοιπόν ούτε για τη διευθυνση ούτε για το τίτλο..

angelos: εσύ είσαι δηλαδή η δημιουργός αυτού του διαδικτυακού αριστουργήματος; :P
Eleni: ναι :) δε θυμάμαι για ποιο σκοπό ξεκίνησε να σου πω την αλήθεια, λέγαμε με την Ειρήνη να κάνουμε ένα για δοκιμή,στη συνέχεια μπήκαν οι άλλες..και προέκυψε αυτό.

angelos: οι άλλες.. ερη, αγγελική, ειρήνη κ ελευθερία
όλες φίλες;
Eleni: ναι!κολλητές.Ειρήνη,Έρη,Αγγελική απο το λύκειο και η Ελευθερία απο τα 18

angelos
: και τώρα; χαθήκατε στα 4 σημεία του ορίζοντα;
Eleni: ε δε χαθήκαμε..μόλις επέστρεψα και εγω Θεσσαλονίκη..μόνο η Αγγελική μένει μακριά.και μας λείπει πολύ

angelos: όταν λες μακριά;
Eleni: είναι στη Κόρινθο.βέβαια δε ξέρεις πως έρχονται τα πράγματα μπορεί να φύγω εγώ πάλι ή τώρα που επέστρεψα να τύχει και να φύγουν όλες οι υπόλοιπες..είναι λίγο περίεργη κατάσταση η φάση που δε ξέρεις που θα καταλήξεις,και εσύ δε το αισθάνεσαι?

angelos
: σαφώς
αυτή είναι άλλωστε η μαγεία της ζωής
Eleni: ναι έτσι είναι στα 20κάτι δε μπορείς να προβλέψεις και πολλά.


angelos: μάλιστα..
ας γυρίσουμε στα του μπλογκ πάλι
Eleni: ναι βέβαια

angelos
: στην αρχή μου πες δεν υπήρχε σκοπος για τη δημιουργία του
τωρα..
μετά από ένα χρόνο ζωής;
Eleni: δεν είχαμε παρακολουθήσει σχέδόν κανένα blog,δεν γνωρίζαμε αν θα μας βρεί και κανείς..απαντούσα εγώ στην Ειρήνη και την Έρη εκείνες σε μένα και τέτοια.ξεκίνησαν σιγά-σιγά τα πρώτα σχόλια (αρκετά νωρίς να μη παραπονιέμαι, μάλλον μας βρήκαν απο το sync) και συνεχίσαμε με θεματολογία τελείως οτι να ναι απο αθλητικά και σινεμά μέχρι γκρίνιες.το blog δημιουργήθηκε 13/10/2007 το θυμάμαι γιατί είναι τα γενέθλια μιας φίλης μου
ε τώρα πια υπάρχει λόγος.έχουμε διαδικτυακούς φίλους και πάει καλά..

angelos: άρα σιγά σιγά βάζετε και στόχους
έτσι δεν είναι;
Eleni: τι είδους?

Η συνέχεια αύριο...

11 σχόλια:

Laplace είπε...

απο τα αγαπημενα μου Blog..

eri είπε...

Εγώ ΔΕΝ βλέπω την υποκειμενικότητα σε πολλά μπλογκ, βλέπω έναν να γράφει, μάλλον να βρίζει γενικά κ αόριστα το κράτος και να ΛΑΙΚΙΖΕΙ(δεν αναφέρομαι σε αυτούς που βάζουν δίπλα κ τη συγκεκριμένη γνώμη τους) κ από κάτω όλοι στα σχόλια να συμφωνούν. Δημοσιογραφικά μπλογκ δε διαβάζω,μου αρέσουν αυτά που γράφει κάποιος μια συγκεκριμένη κ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ άποψη για ένα γενικό θέμα.

Προσωπικά εγώ δεν κάνω αναρτήσεις για πολιτική/κράτος κτλ γιατί έχω να βρίσω πολύ κόσμο κ μπλογκερς..

Το ότι να ναι στην πραγματικότητα δε μας αντιπροσωπεύει στην πραγματικότητα μας αντιπροσωπεύει το όποτε να ναι γιατί κάνουμε αναρτήσεις μια στο τόσο αλλά διαβάζουμε πολλά μπλογκ.ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ/ΓΚΡΙΝΙΑΞΟΥΜΕ ΓΙΑ ΚΑΤΙ κ όχι για να φθάσουμε κάποιον αριθμό αναρτήσεων.

Αν κ ξοδεύω πολλή ώρα στο ίντερνετ δεν είμαι συνέχεια στο-α μπλογκ,έχουμε κ άλλα πράγματα να κάνουμε, ούτε msn/gtalk δεν έχω..Όπως βλέπεις δεν είμαι πολύ κοινωνικό παιδί χαχαχα!

KitsosMitsos είπε...

Αυτές είναι πραγματικές αποκλειστικότητες! Εννοείται πώς θα περιμένουμε το part2 + τα άλλα.
Άντε γιατί έχουμε πολλά να μάθουμε!!!

angelos είπε...

euxaristw polu tin eleni..

@eri, dustuxws den ta katafera na milisw me oles sas gia na grapsw ti pisteuei i kathemia.. pantws prospathisa na arkestw sta tou blog.

Skouliki είπε...

τα κοριτσια ειναι πολυ καλα , δροσερα και παντε με φρεσκιες ιδες

μπραβο τους να συνεχισουν ετσι

περιμενω την συνεχεια ...

Ανώνυμος είπε...

emeis eyxaristoume.kai se talaiporisa arketa,to omologo..
perimeno kai ta ypoloipa.

eri..ti sxolio itan ayto,epa8es amok? :-)

eri είπε...

ναιιι το σχόλιο μου απευθείνεται στο 2 μέρος...

? είπε...

blogoσυνέντευξη??! αυτά είναι!

irene είπε...

έρη λογοδιάρροια όμως;;!!

θα αρχίσω να μοιράζω αρμοδιότητες , η ελένη επι των δημοσίων σχέσεων , εγώ επι του εικαστικού !!

το εξώφυλλο πότε είπαμε;;

VagSiok είπε...

Πολυ καλη η ιδεα σου..
Επλίζω στο δευτερο μέρος να βγουν και τιποτα απλυτα στη φόρα.. :-Ρ
Παντως πρόκειται για πολυ καλο blog.. το οποίο παρακολουθώ συχνά..

FuSmOKer είπε...

Eri rulez! (για αυτά που λέει)

Και στην Ελένη και στις άλλες κοπέλες :)